.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندرانی ها 1845 میلیارد تومان یارانه گرفتند

دبیر ستاد استانی هدفمند کردن یارانه های مازندران گفت: از ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در استان، شهروندان مازنی بالغ بر هزار و 845 میلیارد تومان یارانه دریافت کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمود شعبان زاده پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری افزود: گام نخست اجرای این قانون در مباحث انرژی بوده و گامهایی بعدی در ارائه یارانه به نان بوده و قرار است در گامهای بعدی برای شیر نیز یارانه اعطا شود.

وی اظهار داشت: با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، الگوی مصرف خانوارها تغییر کرده و تا حدودی از مصرف انرژی در جامعه کاسته شده است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران با اشاره به اینکه 150 نشست توجیهی و معرفی قانون هدفمندی یارانه ها در دو سال گذشته در مازندران تشکیل شده است، تصریح کرد: ماحصل این نشستها شناسایی 984 هزار خانوار بهره مند از یارانه نقدی بوده است.

شعبان زاده با بیان اینکه در مرحله دوازدهم مازنیها بالغ بر 139 میلیارد و 200 میلیون تومان یارانه دریافت کردند، یادآور شد: مجموع یارانه دریافتی شهروندان استان در دوازده مرحله اخیر بالغ بر هزار و 845 میلیارد تومان بوده است.

وی در ادامه از اعطای 40 میلیارد تومان تسهیلات چهار درصدی به 125 واحد صنعتی تاثیرپذیر استان پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها خبر داد و افزود: این اقدام به جهت جلوگیری از افزایش قیمت تمام شده محصول تولید شده در واحد صنعتی بوده است.

دبیر ستاد استانی هدفمندی یارانه های مازندران گفت: 34 واحد جدید برای دریافت تسهیلات کم بهره و نوسازی واحدهای قدیمی خود به بانکها معرفی می شوند.

وی همچنین بیان داشت: تاکنون بالغ بر 465 میلیارد ریال تسهیلات یارانه ای به بخش های مختلف کشاورزی، دامپروری و شیبلا مازندران پرداخت شد.

مازندران میزبان همایش ملی سرمایه گذاری خارجی

دبیر ستاد سرمایه گذاری خارجی مازندران در ادامه گفت: مازندران در نیمه نخست اردیبهشت ماه 91 میزبان 200 سرمایه گذار داخلی و خارجی در همایش ملی فرصتهای سرمایه گذاری استان خواهد بود.

شعبان زاده با بیان اینکه این همایش به مدت دو روز در مجتمع رفاهی نفت محمودآباد برگزار می شود، افزود: تاکنون دو جلد کتاب راهنمای سرمایه گذاری و یک جلد کتاب فرصت های سرمایه گذاری در مازندران برای اطلاع سرمایه گذاران به چاپ رسیده است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران با اشاره به اینکه تاکنون 300 طرح صنعتی، کشاورزی و گردشگری برای سرمایه گذاران به عنوان فرصت سرمایه گذاران شناسایی شده است، گفت: در همایش بزرگ سرمایه گذاری خارجی طرح بافت های فرسوده و طرحهای توجیهی اقتصادی مطرح می شود.

شعبان زاده با بیان اینکه بیشترین سهم سرمایه گذاری استان مربوط به شرکت نفت طبرستان بوده است، افزود: پیش بینی می شود در همایش بزرگ سرمایه گذاری خارجی مازندران در محمودآباد بیش از 10 میلیارد دلار تفاهم نامه و پروتکل به امضا برسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.